Vitamiin D3 (3000 IU) +vitam. K (600 mcg)+ Jood (1000 mcg) N60 kaps. (L.ExtensionEurope)

29,00  (sisaldab KM)

D3- ja K2-vitamiinide toimeained võivad: toetada tervislikku kognitiivseid (vaimseid) funktsioone, edendada luu-, immuun- ja veresoonkonna tervist,
aidata vähendada ja ennetada arterite kaltsiumi kogunemist (ateroskleroosi). Mereline jood toetab ainevahetust ja kilpnäärme tööd.

Koostis 1 kapsel: D3-vitamiin (kolekaltsiferoolina) (3000 IU *) 75 ug
K-vitamiin 600 mcg: K1-vitamiin (fülokinoonina) 500 mcg,  K2-vitamiin (trans-menakinoon-7-na) 100 mikrogrammi, merelist joodi (Kelp) 1000 mcg

Jaga infot sõbraga:

Kirjeldus

Kuidas kasutada:
Võtke üks (1) kapsel üks kord päevas koos toiduga või vastavalt tervishoiutöötaja soovitustele. Ei soovitata antikoagulante (verevedeldajad) võtvatele inimestele. Isikud, kes tarbivad D-vitamiini päevas rohkem kui 2000 IU (50 µg) (dieedist ja toidulisanditest), peaksid perioodiliselt võtma vereanalüüsi seerumi 25-hüdroksü-D-vitamiini mõõtmise. D-vitamiini lisamist ei soovitata kõrge vere kaltsiumisisaldusega isikutele. Joodi sisalduse tõttu ei sobi kilpnäärme ületalitluse korral.

D3-vitamiin
Uuringud näitavad, et seerumi tervislik D-vitamiini tase vastab paremale kognitiivsele funktsioonile [6,7]. Koos K-vitamiiniga on D3-vitamiin vajalik kaltsiumi transportimiseks luude maatriksisse tugevate, tervete luude ja hammaste jaoks [8]. D3-vitamiin mängib kriitilist rolli ka tervislikus immuunfunktsioonis [9], mistõttu on hea mõte seda ka talvel D3-vitamiiniga täiendada.
Lisaks toetab D-vitamiin südame-veresoonkonna tervist ja soodustab tervislikku arterite  endoteeli talitlust.]. Nagu nähtub, on D3-vitamiin üldiselt oluline toitaine nii luude kui ka arteriaalse tervise jaoks.
See D3-vitamiini toidulisand on ümber kujundatud koostöös Ameerika Ühendriikide Life Extensioniga, et see sobiks Euroopa toidulisandite suunistega, väljastades kapslis 75 mcg (3000 IU) D3-vitamiini kolekaltsiferoolina.
Kuna luude tugevus võib vanusega nõrgeneda, muutub oluliseks luude tervise säilitamine vanemas eas. Täiendades oma dieeti D-vitamiini kombinatsiooniga, on K hea lahendus, kuna need kaks toitainet toimivad luude tugevuse edendamisel koostöös.
 Luud vajavad palju toitaineid, et kogu elu tugevaks jääda. D-vitamiin ja K-vitamiin on kõik väga olulised luukoe ehitamiseks ja seeläbi tervise säilitamiseks. Kahe erineva toidulisandi võtmise asemel on need luukoe tugevdamiseks mõeldud toitained pandud  ühte, teaduse toetatud koostisesse.

D-vitamiiniga K täiendades ei toetata  ainult luude tervist. Kõigil neil toitainetel on omaette tervislik kasu mitmel viisil, luues positiivset toimet paljudele tervise aspektidele, sealhulgas arterite tervisele (K), aju tervisele (D3) ja immuunsüsteemi tugevusele (D3) .
Koostisega  K-vitamiin, D-vitamiin ja jood on kõik optimaalse annuse saavutamiseks testitud ja teaduslikult uuritud. Nii ühiselt kui ka individuaalselt pakuvad nad palju erinevaid tervisega seotud eeliseid:
K1-vitamiin ja kaks erinevat tüüpi K2-vitamiini  K-vitamiinid aitavad pärssida kaltsiumi kogunemist arterite seintesse, soodustades samal ajal kaltsiumi tervislikku imendumist luu maatriksisse [3]. K1-vitamiin on dieedis kõige levinum vorm K-vitamiin. See pärineb peamiselt lehtköögiviljadest. Siin on siiski kasutu  kuna K1-vitamiin ei imendu neist toitudest hästi.
K2-vitamiini leidub juustus, munades ja kääritatud sojaubades. On tõestatud, et see on biosaadavam kui K1 ja püsib kehas aktiivsena palju kauem. Lisaks pakuvad K2-vitamiini MK-4 ja MK-7 vormid olulist kasu, kuid neil on erinev omadus  kudede jaotuses ja biosaadavus. Sellepärast on nii oluline täiendada oma dieeti mõlema K2-vitamiini vormiga [4,5]. Toidulisand sisaldab  K2-vitamiini mõlemat vormi.

Viidete loend:
1. Lanceti diabeet ja endokrinoloogia. 2015; 3 (4): 286-295.
2. Briti ajakiri Nutrition. 1999; 81 (1): 45-49.
3. Ameerika tervishoiusüsteemi farmaatsiaajakiri. 2005; 62 (15): 1574-1581.
4. Toitumisajakiri. 2012; 11 (1): 93.
5. Briti ajakiri Nutrition. 1996; 75 (1): 121-127.
6. Sisehaiguste arhiiv. 2010; 170 (13): 1135-1141.
7. Neuroloogia. 2012; 79 (13): 1397-1405.
8. J Steroid Biochem Mol Biol